reede, 20. märts 2009

Kohale jõudnud ja sisse seadnud

Sõit läks korda - startisime viimaks pühapäeva lõunal, ühe öö veetsime Leedus Marijampoles, teise kuskil Krakowi all teepealses motellis ning kohale jõudsime teisipäeva õhtuks. Ühtegi suuremasse linna sisse ei põiganud, isegi Kõrg-Tatratest suutsime seekord enamvähem mööda sõita (millest on kahju). Mia ennelõunasel mänguajal jalutasime niisama, kus juhtus, tee peale sattus ka üks IKEA, mille lastetubades me meelt lahutasime:)

Pärastlõunal katsusime rohkem uhada, ning ehkki õhtud kippusid suurest istumisest natuke virilaks, ei olnud väga hullu.

Kiirust ületasin aint korra, ja kohe oli ka politsei platsis - see juhtus veel kodutanumal, politseiprotokolli on kirjutatud Häädemeeste. Teatavasti on Pärnu-Ikla tee hea ning oli ka täiesti tühi. Trahv paluti kanda rahandusministeeriumi arvele - vägisi jäi mulje, et tegemist on eelarveaugu tõsise lappimisega... Ma parem ei hakka ütlema, kui suur oli trahv - mu vanemad loevad ka seda blogi - aga piisavalt suur, et reisieelarvesse auk tekitada. Kuna see oli mu esimene trahv üleüldse, siis Plamen lohutas, et kui jagada see summa kõikide nende aastata peale, mil ma olen autoga sõitnud (ja kiirust ikka ka ületanud), tuleb kuumakse väga väike. Mina mõtlen praegu nii, et ok - ma olen viimasel ajal EW-lt rohkem saanud kui olen suutnud vastu anda, olgu see siis pealegi minu "väike" panus riigi rahakotti. Kuidagi tuleb see trahvisumma ju endale talutavaks mõelda...

Meie seekordseks elupaigaks on väike maamaja Doonau (Duna-Ipoly) rahvuspargis, 10 km paekivist ja dolomiidist kaljudega ümbritsetud käänulist teed Szentendresse. Seal üleval on üsna teistsugune kliima kui siin all Doonau ääres. Ikka sajab veel vahetevahel lund. Üldiselt on aga selline pruuni kevade faas, aga eks siis nädalavahetusel tuleb minna vaatama, kaugel kevad on.

Aga kontoris töötada on SUPER - milline jõudlus kodustöötamisega võrreldes!!! Äkki õnnestubki järgneva kolme nädalaga kõik võlad kaelast saada.

(Pilti ei ole, ehkki mul on uhiuus fotoaparaat, aga on teine mulle koguni nii uus, et ilma manuaalita ei oska ma tast midagi välja võluda. Manuaali pole aga lugeda veel jõudnud.)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar