reede, 28. mai 2010

Hommikuvestlusi

Mina: "Mia, kas paneme lõksud pähe?"
Mia: "Ära lõksuta!"

Mia poeb mulle sülle. Mina: "Kas Sa oled nüüd sülekoer?" Mia: "Ei, ma olen sülelaps."

3 kommentaari:

  1. Oi, kui tore! Kaidi, oled Sa ikka kõik elutarkused üles kirjutanud?
    Mulle meenub mu väike poiss-sugulane, kes nüüd on suur-sugulane:
    Kes vanaema kutsus mammaks. Ükskord kordas mind järele.
    Mina: Sa oled nagu papagoi!
    Poiss: Ei ole papagoi! Ma olen mammagoi!

    VastaKustuta
  2. Oi, kui hea!

    Mis Miasse puutub, siis varsti ei saa me temast enam aru - räägib meiega üha enam ungari keeles. Õnneks tuleb suvevaheaeg vahele ja eesti keele kümblus võib ehk varsti alata. Mul on plaanis 15ndal hakata Eesti poole sõitma. Ma nii lootsin, et saab pisut varem valgete ööde manu.

    VastaKustuta
  3. Tule juba!!! Võrratu kevad on olnud! Kõik asjad hakkasid korraga õitsema, täiesti uskumatu kiirusega tehti terve kevade õidepuhkemise töö ära ja just minu sünnipäeva nädalal. Hea ülevaate saad õhu soojusest, päikese valgusest ja kastepiiskadest ja õidepuhkemisest blogist "Esna aeg".

    VastaKustuta