esmaspäev, 8. november 2010

Esimene laulu- ja mängutund

Ma olen k o h u t a v a l t töösse uppunud ja ma loodan, et järgmise postitusega meie hiljutisest vilkast kultuurielust tuleb ikka mõni pilt ka kaasa, aga praegu tahan ma välkkiiresti kirja panna ja siis taas töösse sukelduda (kl on 12.29 südaöösel), et viimaks sai teoks kaua plaanitud Ungari eesti laste esimene laulu- ja mängutund.

Oi, see oli tore! Reet, kellelt muide ilmub ka kohe-kohe "Minu Ungari", on siukesteks asjadeks lausa loodud. Ta jagas ümber suure laua istujatele välja juhised paberlille voltimiseks, väiksematele eesti rahvusmustritega lehmad ja lehmamammad värvimiseks. Siis luges mõne väikse muinasjutu ja võttis üles viisijupi, mis muinasjututeemaga sobis. Ma kuulsin üht imearmast laulu esimest korda.

Ämblik, ära tee
võrku minu hingele!
Kui tahan hinge avada,
võrgu katki käristan...

Ämblik, ära tee
võrku minu silmile!
Kui tahan silmi avada,
võrgu katki käristan.

Ja nii muudkui edasi!

Siis me muudkui voltisime edasi, laulsime, vahepeal jälle lugesime muinasjutte, tantsisime ringmänge ja laulsime veel. Saatkonnarahvas laekus ilmatusuure hunniku kass Arturi maisikepikestega. See oli üks viimase aja parimaid pühapäevahommikuid, siuke videviku-, tõeline rehetalus istumise ja ajaveeretamise tunne.

Mia ei teinud kogu olengu aja suu lahti, aga kui külalised ära läksid, võttis kogu repertuaari läbi. Veel uneski ümises midagi.

3 kommentaari:

  1. Oiaga miks mina midagi laulust ja mängust ei teadnud??? Ega muidugi pole kindel, et me siit maapiirkonnast alati kohale saaksime tulla, aga kui järgmine kord mängite, siis teatage meile kah! Ja kui mängimine külakorda käib, siis ootame loomulikult kõiki ka maapiirkonda külla:))

    VastaKustuta
  2. Hull lugu, Patsifist, mul oli kogu aeg meeles, et annan Sulle teada, aga siis ununes.

    Nüüd on nii, et me mängime-laulame iga nädal, järgmine kord juba pühapäeval Tiina Tarkuse juures, kes on saatkonna uus konsulaar jm ametid.

    Kas ma saan Sulle kuhugi ta aadressi saata?

    Reeta ennast küll pole, kahe ndl pärast on, aga ta jättis endast kõik materjalid maha.

    Aga me käimegi hetkel külakorda, nii et Sa kutsusid just praegu endale kõik külla:)

    VastaKustuta
  3. No ma arvsingi, et eks te külakorda käite, niet ma sain aru küll, millega külla kutsudes riskisin:)) A meil ruumi on, iseasi, kas keegi viitsib nii kaugele tulla.

    See pühaba on meil küll veits kahtlane, aga pane mind siis miskisesse meilinglisti vms sisse: klaari.a@hot.ee

    VastaKustuta