kolmapäev, 20. aprill 2011

Snapshot


Mulle absoluutselt ei meeldi blogi unarusse jätta, aga ma pean veel mõned inimesed kuhugi lennutama, veel miskit organiseerima, allkirju andma, meie tagasihoidliku organisatsiooni mitte nii tagasihoidliku bürokraatia ning Moskva bürokraatiahammasrataste haakumisele kaasa aitama... ma ei jõua miskit kirjutada, aga ühe pildi panen. Üks eriti tuuline õhtupoolik Gellerti mäel, kust minu arvates avaneb Budapestile parim vaade. Nii tuuline oli, et fotokas liikus isegi toe peal, statiivi mul pole. Aga olgu see värisev pilt sissejuhatuseks mõnele hilisemale ettekandele Budapesti kevadest. Või siis Budapesti ööst! Mõlemad sobivad sellele linnale ülihästi. Kui miski on Bp-s tasemel, siis on see valgustus! Väga hästi läbimõeldud, disainitud, kaasaegne.

Ja muidugi kevad - talvel on see linn KOLE, aga kevadel puhkeb õitsele, nii sõna otseses kui ka kaudses mõttes. Kohe õitsevad sirelid läbi, aga ma loodan, et jõuab ülestõusmispühade ajal siiski ühe tiiru veel kevadises linnas teha.

Jääge kuuldele!

Meie elame nende kaugemate siniste mägede taga või ees, ma ei teagi!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar