kolmapäev, 8. juuni 2011

10 päeva ja 4000 km lahutab puhkusest Eestis


Kaks nädalat "poissmehe" elu läks linnulennul, eile õhtul kl üheksast öösel kella kaheni kraamisin tube, kell neli hommikul sõitsin rongile vastu ja sain hirmsa müristamise, välgutamise ja paduvihma saatel oma tandemi tagasi. Nii tore oli Miat ja Plamenit jälle näha! Ma üldse ei mäletanud, et ma siukese ilusa blondi preili emme olen!!!

Meie eesmärk on 10 päeva pärast Eestisse jõuda, aga selle 10 päeva sisse jääb esmalt sõit Bosniasse, koosolek Sarajevos, siis Montenegrosse, koosolek Podgoritsas ja sealt Kotori lahe (minu Lõuna-Euroopa lemmikpaiga) ja Dubrovniku (korra aastas peab ikka Dubrovnikus käima, eks ole!) kaudu mööda Horvaatia rannikut tagasi. See on umbes 2000 km tiir.

Siis tuleb enda autol talvekummid suvekummide vastu vahetada. (Meil oli siinsete eestlastega nädalavahetusel väljasõit kunagise Pärnumaa sepa Anti Atiku juurde, kes Noszvajs sepikoda ja veinikeldrit peab, ja kui me endid autodesse jagasime, selgus, et kõigil naisjuhtidega autodel on ikka veel talvekummid all...) Siis tuleb Plameni lõputseremoonia, selle tähistamine Iguanas ja siis teised 2000 km, seekord siis troopilise põhja poole. Ma ei jõua seda ära oodata, aga õnneks ei pea neid viimaseid päevi kontoris mööda saatma! Ja ometigi-ometigi on niipalju valgeid öid juba raisus:((


Aias on kirsid koogi sisse paneku küpsed. Ma olen selle kevade jooksul proovinud vist küll 10 eri sorti maasika-rabarberi-kirsi kooki, küll ricotta, küll kreeka jogurti, küll hapukoorega, aga mu lemmikuks on jäänud Toska kattega rabarberi-maasikakook, mille retsepti leiab 100 roa sarja pirukaraamatust.

Tänavu näikse tulevat ka rohke pirni- ning õunasaak. Aga nüüd küsimus lugejatele - millise meie aia viljaga on tegu alloleval pildid?

3 kommentaari:

  1. Mina pakuks ka viinamari. Meil maal kasvuhoones ka sellised :o)

    VastaKustuta
  2. Õige! Mina ise poleks aasta või noh kaks aastat tagasi osanud seda arvata! Sordiks on Othello, veini temast teha ei kõlba, aga jube hea söömismari on!

    Katale teretulemast ka:)

    VastaKustuta