teisipäev, 16. detsember 2014

Eelmisest sajandist

Teised sukkpüksid järjest hakkavad kärrrrdi jooksma, aeg sunnib takka. "Mia, too oma küünelakk (sic - mul endal ei ole!), ma paikan sukkpüksid ära!" Mia tuleb, vaatab, kuidas ma talda tekkinud augu kinni lakin ja konstateerib: "See on küll mingi vanaaegne tegevus." Oi, ma naersin, ta sai ikka kohe asjale pihta. Nimelt olime me eelmine õhtu Kass Arturi koogi jaoks iiriseid ostnud ja mina olin hakanud heietama, kuidas vanasti olid iirised ülikõvad, aga ühtlasi ühed vähestest kommidest, mis saada oli. Ja kuidas me neid siis radiaatori peal pehmeks sulatasime ja kuidas me sealsamas spordilaagris ka näiteks triikrauaga leiba röstisime.

No ikka täitsa kiviajast pärit ema, pole midagi öelda. (Kusjuures ma olen täitsa veendunud, et viimati ma sõingi neid kandilisi kiviaja iiriseid.)





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar